Fotografia i włóczka :)

poniedziałek, 3 lutego 2014

Lubię uczyć się nowych rzeczy! Moje słowo na ten rok to: ROZWÓJ :) Od dawna marzę o robieniu dobrych zdjęć, chcę więc zgłębić tajniki fotografii, żeby nareszcie móc korzystać z manualnych ustawień aparatu. Do tej pory miałam styczność z fotografią tylko poprzez małe aparaty cyfrowe i smartphony - po prostu naciskałam przycisk i aparat sam robił zdjęcie na automatycznych ustawieniach. Postanowiłam coś z tym zrobić i czytałam o ekspozycji, ISO, przysłonie, ale dopiero podstawowy kurs fotografii w Akademii Fotografii w Warszawie skutecznie rozjaśnił mi w głowie :) Gdybym mieszkała w Stolicy to na pewno wybrałabym się do tej szkoły na dłuższy kurs albo studium!


Jak widać na załączonym zdjęciu, jestem przygotowana do nauki! Tworzenie wordpressowych motywów to zagadnienie, które chciałam poznać od dawna. Od kilku lat korzystam z Wordpressa, bo jest bardzo wygodny i intuicyjny. Lubię dłubać w kodzie gotowych motywów, ale już nie mogę się doczekać, kiedy sama stworzę layout! Chciałabym też odświeżyć wygląd terakotowego sklepu, a to oznacza, że przez pewien czas nie będzie on dostępny. Mam nadzieję, że szybko się z tym uwinę :)
W międzyczasie zapraszam w moje skromne progi na portalu decobazaar i dawanda :)



Codziennie wprawiam się też w szydełkowaniu i naprawdę nie sądziłam, że aż tak się w to wciągnę! Na razie poznaję podstawowe ściegi i bawię się różnymi grubościami szydełek i włóczki. Prawdziwy relaks po dniu spędzonym przy ekranie monitora :)

Miłego tygodnia!

6 komentarzy

  1. Do nauki fotografii polecam też portal/blog fotoblogia.pl. Korzystam czasem, żeby sprawdzić, jak uzyskać jakiś konkretny efekt – jest dużo fajnych tutoriali dotyczących postprodukcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź! :) Chętnie poczytam! Takie tutoriale na pewno bardzo mi się przydadzą :)

      Usuń
  2. Życzę powodzenia w zgłębianiu nauki fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Realizujesz marzenia :-) Powodzenia w zgłębianiu tajników fotografii.
    Widzę, że szydełkowa seria jest i u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu! :) Zaopatrzyłam się też w ten obiektyw, o którym mi kiedyś pisałaś i dzielnie ćwiczę!

      Nigdy nie szydełkowałam, ale zawsze wydawało mi się, że to coś dla mnie :) Gdy w kiosku pojawiła się ta szydełkowa seria to od razu skusiłam się na pierwszy zeszyt, spróbowałam i bardzo mi się to spodobało! :)

      Usuń